Rozsądne strategie do wykorzystania w e-mail marketingu

Nikt nie chce, aby jego skrzynka e-mail była zaśmiecona reklamami, więc Twoim zadaniem jako marketera e-mailowego jest wysłanie czytelnikowi czegoś, czego naprawdę chce.

Pouczające, interesujące, a nawet zabawne e-maile powinny być Twoim celem, ale jak to osiągnąć? Kontynuuj czytanie, aby znaleźć doskonałe wskazówki od ekspertów w tej dziedzinie.Utwórz osobisty e-mail dla swoich czytelników. Wykazano, że kiedy klienci czują osobisty związek z firmą, są bardziej skłonni do kontynuowania relacji. Jako przykład możesz przypomnieć, dlaczego klient zarejestrował się w Twoim e-mailu.Spróbuj zaangażować klienta, używając tematu e-maila. Twój e-mail musi przyciągnąć uwagę czytelnika w chwili, gdy wyląduje w jego skrzynce odbiorczej, w przeciwnym razie może trafić do kosza. Jeśli masz słaby lub nieciekawy temat, dokładnie tak się stanie. Spróbuj więc urozmaicić swój temat z odrobiną kreatywności.Dobrze jest poprosić osoby, które chcą otrzymywać e-maile, aby dwukrotnie wyraziły zgodę. Może się to wydawać dużym wysiłkiem, ale masz gwarancję, że dana osoba naprawdę chce Twoich e-maili, co eliminuje ryzyko, że Ty i Twój dostawca usług internetowych wpadniesz w kłopoty.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Rozsądne strategie do wykorzystania w e-mail marketingu

Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać.

Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Zbieranie i analizowanie statystyk jest równie ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej. Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”. Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem. Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Materiał preheader może być bardzo korzystny, ponieważ pomaga natychmiast przyciągnąć uwagę czytelnika. Nagłówek wstępny to podświetlony początkowy tekst treści wiadomości e-mail, umieszczony na górze wiadomości. Wiele klientów poczty e-mail wyświetla ten tekst pod tematem wiadomości e-mail, co pozwala czytelnikowi zorientować się, jaka jest treść.Wypróbuj testy A/B w swojej kampanii e-mail marketingowej. Zasadniczo oznacza to utworzenie dwóch bardzo różnych wersji tego samego e-maila (A i B) i wysłanie „A” do połowy małej grupy testowej i „B” do drugiej połowy. Połowa, która otrzyma najbardziej pozytywną odpowiedź, to ta, której powinieneś użyć w swojej kampanii.Pisz dobre treści w swoich e-mailach. Nie kopiuj niczego, czy to z innej witryny, czy z własnej, bezpośrednio do wiadomości e-mail. E-maile nie są jak strony internetowe; muszą być krótkie i zwięzłe, aby przykuć uwagę czytelnika. To powiedziawszy, treść musi być dobrze napisana, poprawna gramatycznie i wolna od błędów ortograficznych.Pewnego dnia Ty też możesz być ekspertem w swojej dziedzinie, ale na razie musisz nauczyć się jak najwięcej, aby doskonalić swoje umiejętności i dostarczać Ci nowych pomysłów. Ten artykuł to świetna odskocznia, ale nie zatrzymuj się na tym – ćwicz to, czego się nauczyłeś i kontynuuj czytanie, a sukces będzie w Twoim zasięgu!