Techniki przygotowania udanej mobilnej kampanii marketingowej

Wiele osób chce zająć się marketingiem mobilnym, ale nie wie, jak to zrobić.

Rzecz w marketingu mobilnym polega na tym, że aby odnieść sukces, musisz edukować się na ten temat tak bardzo, jak to tylko możliwe. Pomogą Ci w tym wskazówki takie jak te w tym artykule.Zważ swoją konkurencję. Poproś członka rodziny lub przyjaciela, aby zarejestrował się w mobilnej subskrypcji konkurencji. Dzięki temu uzyskasz wgląd w to, jak działa ich program, i dowiesz się, co możesz zrobić, aby je przewyższyć. Zrobienie tego przed faktycznym rozpoczęciem kampanii da ci silną przewagę.Znajdź lokalizację. Korzystanie z określonej lokalizacji w mediach i marketing mobilny faktycznie interesuje wielu klientów. Lubią wiedzieć, gdzie jest firma, jeśli kiedykolwiek zdecydują się odwiedzić ten obszar. Skorzystaj z tego, informując klientów o swojej aktualnej lokalizacji i obserwuj, jak rośnie ich zainteresowanie.Utrzymaj swój program. Nie ma nic bardziej rozczarowującego dla klienta niż zapisanie się do mobilnej kampanii marketingowej i nigdy nie usłyszenie od firmy. Poświęć trochę czasu na wysłanie klientom wiadomości przynajmniej raz w tygodniu, nawet jeśli jest to po prostu coś prostego, na przykład powiedzenie im, że cieszysz się, że masz ich na pokładzie.Reklamy mobilne wymagają silniejszego wezwania do działania niż zwykłe reklamy, więc upewnij się, że jesteś biegły w dostarczaniu tego typu materiałów. Kilkanaście wykrzykników i kilka słów, takich jak „musi” i „teraz” nie wystarczy. Musisz wymyślić sformułowanie, które przekona ludzi tylko w krótkim lub dwóch zdaniach.Używaj poprawnej gramatyki, mimo że większość mobilnego świata nie skupia się na tym. Używanie skrótów i mowy w sieci jak „LMAO” to po prostu nie jest sposób, w jaki chcesz prowadzić biznes. Techniki przygotowania udanej mobilnej kampanii marketingowej

Bądź tutaj wytrawnym profesjonalistą i zawsze pracuj nad używaniem dobrej gramatyki zamiast slangu lub akronimów w swoich treściach.Nie używaj skrótów tekstowych w mobilnym przekazie marketingowym.

Chociaż komunikacja między osobami jest akceptowalna, wygląda to nieprofesjonalnie w przypadku firmy. Unikaj także używania wielkich liter w wiadomości. Twoi konsumenci poczują się, jakby ktoś na nich krzyczał. Dopuszczalne jest jednak użycie w wezwaniu do działania wszystkich wersalików.Poinformuj odbiorców, jak często będą wysyłane wiadomości. Daj im opcje, jeśli nie chcą wiadomości tak często, jak chcesz im wysyłać. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zostać szkodnikiem, który codziennie wysyła wiadomości, gdy Twoi odbiorcy poinformują Cię, że woleliby cotygodniowe wiadomości. Mogą w tym pomóc oczekiwania dotyczące częstotliwości.Skorzystaj z platformy, która pozwala na personalizację wiadomości za pomocą tokenów. Personalizacja czegoś jest zawsze świetnym akcentem. Możesz umieścić imię i nazwisko odbiorcy w każdej wiadomości, dzięki czemu będzie trochę bardziej prawdopodobne, że zechce ją przeczytać. Pamiętaj tylko o limicie 160 znaków podczas korzystania z tokenów z formatowaniem wiadomości e-mail.Świadomość, jakie narzędzia są dla Ciebie dostępne, może oznaczać, że więcej klientów będzie świadomych Twojej firmy! Zanim zaczniesz, zapoznaj się z narzędziami stosowanymi w Twojej mobilnej kampanii marketingowej, aby zmaksymalizować potencjał takich rzeczy, jak dźwięk, świadomość lokalizacji i wideo. Miej dobry pomysł, jak włączyć to wszystko do swoich promocji.Mam nadzieję, że teraz, gdy masz lepszy pomysł na mobilny rynek, powinieneś zacząć z większym optymizmem podchodzić do swoich celów marketingu mobilnego. Pamiętaj, że informacje zawarte w tym artykule to tylko część wszystkiego, czego możesz dowiedzieć się o marketingu mobilnym, więc szukaj nowej wiedzy i aplikuj, a nie powinieneś mieć problemu z sukcesem.