Sukces marketingu mobilnego i wskazówki, jak go osiągnąć

W świecie mobilnym ważne jest, aby promować swoją markę, aby wyróżniać się na tle konkurencji.

Tutaj przydaje się inteligentny marketing mobilny. Pomoże to odwiedzającym Cię znaleźć i zapamiętać, co może skutkować większym ruchem i większymi zyskami. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby Twoja firma wyróżniała się na tle innych.Daj swoim subskrybentom możliwość rezygnacji z otrzymywania Twoich SMS-ów. Format Twoich wiadomości powinien automatycznie zawierać zestaw instrukcji lub zdanie „opt-out”. Musisz użyć słów, które przekażą wiadomość, aby mogli wydostać się z twoich wiadomości. Obejmuje to słowa takie jak „ANULUJ SUBSKRYPCJĘ” i „STOP”.Spraw, aby Twoje wiadomości były zabawne. Pamiętaj, że telefon komórkowy może służyć również jako źródło rozrywki. Spraw, aby Twoje wiadomości były interesujące i ekscytujące, jednocześnie dostarczając subskrybentowi znaczące informacje lub rozrywkę. Kiedy subskrybenci coś robią lub po prostu na coś czekają, będą postrzegać telefon komórkowy jako ekscytującą lub przyjemną rozrywkę.Być może użytkownicy mobilni chcieliby być traktowani nieco lepiej niż przeciętni użytkownicy i być może mogliby poczuć, że dostają trochę więcej, subskrybując Twoją witrynę lub aplikację mobilną. Możesz oferować specjalne nagrody tylko dla użytkowników mobilnych, aby zwiększyć mobilną stronę swojej firmy.Nie używaj skrótów tekstowych w mobilnym przekazie marketingowym. Chociaż komunikacja między osobami jest akceptowalna, wygląda to nieprofesjonalnie w przypadku firmy. Unikaj także używania wielkich liter w wiadomości. Twoi konsumenci poczują się, jakby ktoś na nich krzyczał. Sukces marketingu mobilnego i wskazówki, jak go osiągnąć

Dopuszczalne jest jednak użycie w wezwaniu do działania wszystkich wersalików.Rynek mobilny wcale nie zwalnia, ale to nie znaczy, że musisz wejść, aby się tam dostać.

Jasne, powinieneś przynajmniej mieć jakiś rodzaj marketingu mobilnego, ale wchodzić na rynek, ponieważ czujesz, że jesteś musi prowadzić do niechlujnej kampanii. Upewnij się, że to coś, co chcesz zrobić.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Powinieneś oferować jakiś rodzaj kuponu przynajmniej raz w tygodniu na jakiś rodzaj sprzedawanego produktu lub usługi, którą oferujesz. Niezależnie od tego, czy jest to bezpłatna aplikacja, e-book, 7-dniowy okres próbny na coś, czy nawet wyłączny dostęp do określonego obszaru witryny lub firmy, cotygodniowy prezent może zdziałać cuda.Dostosuj swoje reklamy do małych ekranów i wolniejszych prędkości, w przeciwnym razie mogą w ogóle nie być wyświetlane! Większość urządzeń mobilnych ma małe ekrany, a dane są znacznie wolniejsze niż zwykły komputer, więc zaprojektuj zawartość mobilną tak, aby była odpowiednio wyświetlana, w przeciwnym razie może nigdy nie osiągnąć zamierzonego celu!Oto wskazówka dla każdego, kto jest nowicjuszem w marketingu mobilnym. Dotrzyj do swoich klientów i promuj w sposób odpowiadający ich zachowaniu. Wiele osób korzysta z serwisów społecznościowych lub wyszukuje produkty lokalne za pomocą aplikacji mobilnych lub przeglądarek mobilnych. Reklamuj się w tych obszarach lepiej swoim odbiorcom.Pamiętaj, aby zgłosić roszczenie do swojej firmy na stronach lokalizacji każdej sieci społecznościowej. W marketingu mobilnym chodzi o lokalizację, lokalizację, lokalizację. Wszystkie inteligentne urządzenia mobilne mają wbudowaną świadomość lokalizacji, dzięki czemu użytkownicy mogą rozpoznać, co jest wokół nich. Upewnij się, że mogą Cię znaleźć, zgłaszając prawa do Twojej strony w witrynach takich jak Foursquare, Facebook Places, Gowalla i Google Places.Jak widać z poprzedniej listy wskazówek, marketing mobilny może naprawdę zmienić siłę obecności Twojej firmy. Wymaga to dużo pracy, dużo pracy w sieci i mnóstwo cierpliwości. Ale w końcu warto mieć udaną kampanię biznesową.